
07 dec Nieuwe huisstijl Theelen & Partners
Makelaardij Theelen & Partners was toe aan een nieuwe insteek van de communicatie en benadering van kopende en verkopende partijen. Daarom hebben we de communicatiemiddelen van de organisatie onder de loep genomen. Een nieuwe manier van communiceren begint met een nieuw uiterlijk. We hebben een huisstijl ontwikkeld die betrouwbaarheid uitstraalt en klasse. Er komen veel blauwtinten in terug en zandgele accenten omdat dat het geheel nét iets chiques geeft. Ook past die kustkleur mooi bij Vlissingen waar Theelen & Partners veel actief is. Wat bij een makelaardij heel belangrijk is, is dat de huisstijl goed werkt op ‘te koop’-borden. |Je wilt zichtbaar zijn op grote afstand. Inmiddels hangen deze borden alweer een tijdje overal Vlissingen. Grote kans dat je ze al bent tegengekomen bij een van de vele objecten die via Theelen & Partners verkocht is.
Ook de social media heeft een nieuwe vorm gekregen. Het Facebookkanaal van Theelen & Partners wordt actief door ons bijgehouden met: zo’n drie posts per week. Soms eentje minder, soms eentje meer. Waar eerst alleen vrij droog melding werd gedaan van een nieuw object in de verkoop wordt nu aandacht besteed aan de sterke punten van elke woning die nieuw in de verkoop komt. Eventueel zorgen we daarbij ook voor bewegende beelden. Daarnaast zorgen we ook dat het imago van Theelen & Partners via social media wordt versterkt. Zijn er positieve recensies of wordt er genetwerkt, dan vermelden we dat. Theelen & Partners is niet anders gaan opereren dan voorheen. Het grote verschil is dat de buitenwereld nu meer ziet van waar ze mee bezig zijn.
Nu Facebook actiever wordt gebruikt, gaat Theelen & Partners in samenwerking met ons ook extra diensten aan klanten aanbieden. Zo kunnen bijvoorbeeld verkopers bijvoorbeeld straks ook opteren om het maken van een filmpje, een verlengde promotieperiode, etcetera.
Ook werd de website van Theelen& partners aangepakt. De nieuwe huisstijl is ook daar doorgevoerd en teksten hebben een opknapbeurt gekregen. Ze zijn iets scherper, enthousiasmerender en actiever en zorgen voor een betere vindbaarheid op google. Wat er nu nog op de to do-lijst staat is een kritische blik op de standaardteksten over het verkoopaanbod. Daar gaan we ons nog over buigen. De nieuwe aanpak werkt nu al. Tim Theelen: “We krijgen veel positieve feedback. Onze borden zien er nu gewoon goed uit en op facebook hebben we campagnes die het publiek écht aanspreken. Ook zijn we heel blij dat we nu in samenwerking met Media58 een advertentiemodel hebben opgezet waarbij onze cliënten naar behoeven diensten af kunnen nemen.” Makelaardij Theelen & Partners was toe aan een nieuwe insteek van de communicatie en benadering van kopende en verkopende partijen. Daarom hebben we de communicatiemiddelen van de organisatie onder de loep genomen. Een nieuwe manier van communiceren begint met een nieuw uiterlijk. We hebben een huisstijl ontwikkeld die betrouwbaarheid uitstraalt en een tikje klasse. Er komen veel blauwtinten in terug en zandgele accenten omdat dat het geheel nét iets chiques geeft. Ook past die kustkleur mooi bij Vlissingen waar Theelen & Partners veel actief is. Wat bij een makelaardij heel belangrijk is, is dat de huisstijl goed werkt op ‘te koop’-borden. |Je wilt zichtbaar zijn op grote afstand. Inmiddels hangen deze borden alweer een tijdje in het centrum van Vlissingen. Grote kans dat je ze al bent tegengekomen bij een van de vele objecten die via Theelen & Partners verkocht is.
Ook de social media heeft een nieuwe vorm gekregen. Het Facebookkanaal van Theelen & Partners wordt actief door ons bijgehouden met: zo’n drie posts per week. Soms eentje minder, soms eentje meer. Waar eerst alleen vrij droog melding werd gedaan van een nieuw object in de verkoop wordt nu aandacht besteed aan de sterke punten van elke woning die nieuw in de verkoop komt. Eventueel zorgen we daarbij ook voor bewegende beelden. Daarnaast zorgen we ook dat het imago van Theelen & Partners via social media wordt versterkt. Zijn er positieve recensies of wordt er genetwerkt, dan vermelden we dat. Theelen & partners is niet anders gaan opereren, dan voorheen. Ze kregen al veel enthousiaste reviews. Het grote verschil is dat de buitenwereld dat nu ook weet.
Nu facebook actiever wordt gebruikt, gaat Theelen & Partners in samenwerking met ons ook Facebookcampagnes bedrijfsmatig inzetten. Natuurlijk worden alle huizen die via Theelen en partners te koop zijn nog via Facebook gepromoot, maar verkopers kunnen nu ook opteren om extra diensten in te kopen: het maken van een filmpje, een verlengde promotieperiode, etcetera.
Als laatste werd de website van Theelen& partners aangepakt. De nieuwe huisstijl is ook daar doorgevoerd en teksten hebben een opknapbeurt gekregen. Ze zijn iets scherper, enthousiasmerender en actiever en zorgen voor een betere vindbaarheid op google. Wat er nu nog op de to do-lijst staat is een kritische blik op de standaardteksten over het verkoopaanbod. Daar gaan we ons nog even stevig over buigen. De nieuwe aanpak werkt nu al. Tim Theelen: “We krijgen veel positieve feedback. Onze borden zien er nu gewoon goed uit en op facebook hebben we campagnes die het publiek écht aanspreken. Ook zijn we heel blij dat we nu in samenwerking met Media58 een advertentiemodel hebben opgezet waarbij onze cliënten naar behoeven diensten af kunnen nemen.” Makelaardij Theelen & Partners was toe aan een nieuwe insteek van de communicatie en benadering van kopende en verkopende partijen. Daarom hebben we de communicatiemiddelen van de organisatie onder de loep genomen. Een nieuwe manier van communiceren begint met een nieuw uiterlijk. We hebben een huisstijl ontwikkeld die betrouwbaarheid uitstraalt en een tikje klasse. Er komen veel blauwtinten in terug en zandgele accenten omdat dat het geheel nét iets chiques geeft. Ook past die kustkleur mooi bij Vlissingen waar Theelen & Partners veel actief is. Wat bij een makelaardij heel belangrijk is, is dat de huisstijl goed werkt op ‘te koop’-borden. |Je wilt zichtbaar zijn op grote afstand. Inmiddels hangen deze borden alweer een tijdje in het centrum van Vlissingen. Grote kans dat je ze al bent tegengekomen bij een van de vele objecten die via Theelen & Partners verkocht is.
Ook de social media heeft een nieuwe vorm gekregen. Het Facebookkanaal van Theelen & Partners wordt actief door ons bijgehouden met: zo’n drie posts per week. Soms eentje minder, soms eentje meer. Waar eerst alleen vrij droog melding werd gedaan van een nieuw object in de verkoop wordt nu aandacht besteed aan de sterke punten van elke woning die nieuw in de verkoop komt. Eventueel zorgen we daarbij ook voor bewegende beelden. Daarnaast zorgen we ook dat het imago van Theelen & Partners via social media wordt versterkt. Zijn er positieve recensies of wordt er genetwerkt, dan vermelden we dat. Theelen & partners is niet anders gaan opereren, dan voorheen. Ze kregen al veel enthousiaste reviews. Het grote verschil is dat de buitenwereld dat nu ook weet.
Nu facebook actiever wordt gebruikt, gaat Theelen & Partners in samenwerking met ons ook Facebookcampagnes bedrijfsmatig inzetten. Natuurlijk worden alle huizen die via Theelen en partners te koop zijn nog via Facebook gepromoot, maar verkopers kunnen nu ook opteren om extra diensten in te kopen: het maken van een filmpje, een verlengde promotieperiode, etcetera.
Als laatste werd de website van Theelen& partners aangepakt. De nieuwe huisstijl is ook daar doorgevoerd en teksten hebben een opknapbeurt gekregen. Ze zijn iets scherper, enthousiasmerender en actiever en zorgen voor een betere vindbaarheid op google. Wat er nu nog op de to do-lijst staat is een kritische blik op de standaardteksten over het verkoopaanbod. Daar gaan we ons nog even stevig over buigen. De nieuwe aanpak werkt nu al. Tim Theelen: “We krijgen veel positieve feedback. Onze borden zien er nu gewoon goed uit en op facebook hebben we campagnes die het publiek écht aanspreken. Ook zijn we heel blij dat we nu in samenwerking met Media58 een advertentiemodel hebben opgezet waarbij onze cliënten naar behoeven diensten af kunnen nemen.”